×

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Mocht je niet tevreden zijn over het eindresultaat van je bestelling dan zijn wij altijd bereid te bespreken wat de oorzaak hiervan is.

Aangezien het om gepersonliseerde fotoproducten gaat, is het afhankelijk van de oorzaak hoe het opgelost kan worden.

  • Neem hiervoor eerst contact op met onze klantenservice.
  • Naar aanleiding van dit contact kan er besloten worden om het fotoproduct retour te sturen.
  • Hiervoor ontvang je van de klantenservice een referentienummer + het antwoordnummer waar het fotoproduct naar retour gezonden kan worden.

Staat je antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op

Telefoon

Bellen

Direct contact met een van onze medewerkers (lokaal tarief).

Bel 050 211 24 90

(Bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 18:00)

Chat

Chat

Snel antwoord van onze medewerkers met onze chatfunctie.

Start de chat

E-mail

Mail

Altijd bereikbaar en een reactie binnen 24 uur.

Stuur een e-mail

Exclusief voor ANWB-leden

Ben je ANWB-lid? Profiteer van voordeel op al onze fotoproducten!

Meer informatie
Wanddecoratie

Waarom ANWB Fotoservice?

Kwaliteitsgarantie
100% kwaliteit

Wij produceren alles in eigen huis en staan daarom 100% garant voor de kwaliteit van onze fotoproducten.

Snelle levering
Snelle productie

Wij zorgen dat elk fotoproduct binnen onze snelle levertijden wordt verzonden. Heb je spoed? Dan produceren wij nog sneller.

Persoonlijke ondersteuning
Persoonlijke service

Wij staan je direct te woord om te helpen bij het maken van je fotoproduct en het beantwoorden van al je vragen.

Webshop Keurmerk Veilig en betrouwbaar shoppen bij ANWB Fotoservice