Veelgestelde vragen

Wat houdt de melding "Bestand, server of internet niet beschikbaar (404 Not Found)" in?

Als je bij het openen van de ANWB Fotosoftware en na het kiezen van een fotoproduct de volgende foutmelding krijgt: Product_275.zip: --> !Error: Fout: bestand, server of internet niet beschikbaar (404 Not Found) dan heeft dit veelal te maken met proxyinstellingen.

  • Open hiervoor de ANWB Fotosoftware en kies voor het meest linker icoontje (naast open project)
  • In het nieuwe venster dat verschijnt staat hoogstwaarschijnlijk het bovenste vakje aangevinkt (Gebruik proxy Server). Door deze uit te vinken worden de proxyinstellingen inactief
  • Kies vervolgens voor opslaan en sluit de ANWB Fotosoftware volledig af

Als je vervolgens de ANWB Fotosoftware opnieuw opstart worden de proxyinstellingen overgeslagen en zal de foutmelding niet meer in beeld komen.

Mocht de foutmelding nog wel aanhouden, neem dan contact op de klantenservice.

Staat je antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op

Telefoon

Bellen

Direct contact met een van onze medewerkers (lokaal tarief).

Bel 050 211 24 90

(Bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 18:00)

Chat

Chat

Snel antwoord van onze medewerkers met onze chatfunctie.

Start de chat

E-mail

Mail

Altijd bereikbaar en een reactie binnen 24 uur.

Stuur een e-mail

Exclusief voor ANWB leden

Ben je ANWB-lid? Profiteer van voordeel op al onze fotoproducten!

Meer informatie
Wanddecoratie

Waarom ANWB Fotoservice?

Kwaliteitsgarantie
100% kwaliteit

Wij produceren alles in eigen huis en staan daarom 100% garant voor de kwaliteit van onze fotoproducten.

Snelle levering
Snelle productie

Wij zorgen dat elk fotoproduct binnen onze snelle levertijden wordt verzonden. Heb je spoed? Dan produceren wij nog sneller.

Persoonlijke ondersteuning
Persoonlijke service

Wij staan je direct te woord om te helpen bij het maken van je fotoproduct en het beantwoorden van al je vragen.

Webshop Keurmerk Veilig en betrouwbaar shoppen bij ANWB Fotoservice