Veelgestelde vragen

Kan ik achteraf nog wijzigingen doorvoeren in mijn bestelling?

Als je een bestelling bij ANWB Fotoservice hebt geplaatst en je wil naderhand nog een wijziging doorvoeren, dan is het per bestelling afhankelijk of en in hoeverre dit mogelijk is.

  • Er wordt namelijk gewerkt met een geautomatiseerd proces, waardoor alle bestellingen vrijwel direct na ontvangst in productie worden genomen.
  • Het hangt daarom af van het tijdstip waarop je nog een wijziging wil doorgeven.
  • Neem direct na plaatsing van de bestelling contact op met de klantenservice.
  • Houd je ordernummer bij de hand, zodat klantenservicemedewerker gelijk alle bestelgegevens bij de hand heeft en kan aangeven of wijzigingen nog mogelijk zijn.

Let op: Het per mail doorgeven van wijzigingen kan in sommige gevallen te laat gelezen worden en daarom niet meer mogelijk zijn. Neem daarom bij voorkeur telefonisch contact op!

Staat je antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op

Telefoon

Bellen

Direct contact met een van onze medewerkers (lokaal tarief).

Bel 050 211 24 90

(Bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 18:00)

Chat

Chat

Snel antwoord van onze medewerkers met onze chatfunctie.

Start de chat

E-mail

Mail

Altijd bereikbaar en een reactie binnen 24 uur.

Stuur een e-mail

Exclusief voor ANWB-leden

Ben je ANWB-lid? Profiteer van voordeel op al onze fotoproducten!

Meer informatie
Wanddecoratie

Waarom ANWB Fotoservice?

Kwaliteitsgarantie
100% kwaliteit

Wij produceren alles in eigen huis en staan daarom 100% garant voor de kwaliteit van onze fotoproducten.

Snelle levering
Snelle productie

Wij zorgen dat elk fotoproduct binnen onze snelle levertijden wordt verzonden. Heb je spoed? Dan produceren wij nog sneller.

Persoonlijke ondersteuning
Persoonlijke service

Wij staan je direct te woord om te helpen bij het maken van je fotoproduct en het beantwoorden van al je vragen.

Webshop Keurmerk Veilig en betrouwbaar shoppen bij ANWB Fotoservice