Veelgestelde vragen

Ik krijg een error(code 404) in jullie software, wat moet ik doen?

De foutmelding met code 404 verwijst vaak naar de firewall op je pc. In de opties of eigenschappen van de firewall dien je https://www.anwbfotoservice.nl toe te voegen als veilig adres. Hoe dit precies moet hangt af van de firewall die je gebruikt.

Hoe voeg ik ANWB Fotoservice toe aan mijn (Windows) firewall?

  • Kies Configuratiescherm in het menu Start.
  • Klik op Systeem en Beveiliging en vervolgens op Windows Firewall.
  • Klik op "Een programma of onderdeel toegang geven via Windows Firewall".
  • In het venster "Toegestane programma's en onderdelen" klik je op Instellingen wijzigen.
  • Zorg ervoor dat https://www.anwbfotoservice.nl is aangevinkt voor het netwerk.

Kijk voor meer informatie over de firewall en onze software.

Staat je antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op

Telefoon

Bellen

Direct contact met een van onze medewerkers (lokaal tarief).

Bel 050 211 24 90

(Bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 18:00)

Chat

Chat

Snel antwoord van onze medewerkers met onze chatfunctie.

Start de chat

E-mail

Mail

Altijd bereikbaar en een reactie binnen 24 uur.

Stuur een e-mail

Exclusief voor ANWB-leden

Ben je ANWB-lid? Profiteer van voordeel op al onze fotoproducten!

Meer informatie
Wanddecoratie

Waarom ANWB Fotoservice?

Kwaliteitsgarantie
100% kwaliteit

Wij produceren alles in eigen huis en staan daarom 100% garant voor de kwaliteit van onze fotoproducten.

Snelle levering
Snelle productie

Wij zorgen dat elk fotoproduct binnen onze snelle levertijden wordt verzonden. Heb je spoed? Dan produceren wij nog sneller.

Persoonlijke ondersteuning
Persoonlijke service

Wij staan je direct te woord om te helpen bij het maken van je fotoproduct en het beantwoorden van al je vragen.

Webshop Keurmerk Veilig en betrouwbaar shoppen bij ANWB Fotoservice